Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

torsdag 25 augusti 2011

Inspirations Källan


Idag har det varit en ovanlig händelselös dag. Kan ju inte direkt säga att det var en tråkig dag, men det var inget som hände lixom. Konstigt värre :). Så då kan jag ju passa på att berätta om varför jag överhuvud taget började blogga. Historien är inte så värst lång. Så här gick det nämligen till:

Jag satt på bussen på väg tbx från slöjden (ja vi måste åka buss dit...) och så tog min kära vän Maja fram en bok som hon hade lånat av min andra kära kompis Vendela. Och jag bara "OMG en rosa bok!!" Och så bara hamnade boken i min hand på något mystiskt vis och så satt jag klistrad bokens baksida och mina ögon bara flög över raderna. 
Boken är über bra, den heter Elsas Mode. Det handlar om en tjej som startat en blogg. Alltså jag har lixom inte riktigt läst klart boken än så jag  kan inte berätta så mycket om den. Men kan ju säga att den får tummen upp för det jag har läst hittills!!  


Det här är boken det snackas hett om...

6 kommentarer:

  1. har läst den boken, ska nog läsa andra delen också:)

    ja jag gick in och kikade på väskorna idag och måste säga att den bruna ser lite för plastig ut....sen har jag extrem ormfobi så det kändes lite obehagligt med den väskan, haha:D det kommer bli den svarta om det blir något köp:) såg en brun ormmönstrad sjal som jag skulle kunna tänka mig däremot:)

    SvaraRadera
  2. Yeah den där boken rockar! ;D kan inte vänta tills vewe läst ut 2:an, så att jag kan läsa :D

    SvaraRadera
  3. sv: Tack så mycket! ;) snygg blogg, lika snygg som våran haha! ;) Kram ♥

    SvaraRadera
  4. tackar:D jag köpte den på H&M för 299:-
    allt bra med dig idag? fredag och allt:D

    SvaraRadera