Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

onsdag 24 augusti 2011

Morgon Chock
I morse, när man typ var ett halvår försenad till skolan, och skulle säga adjö till papsen, som konstigt nog befann sig i garaget klockan åtta på morgonen fick man sig värsta chocken. För gissa vad som hängde upp och ner i garaget bredvid våran bil ?? Jo inget mindre än ett rådjur!! Shiet pomfritt lixom. Ingen trevlig morgonsyn... 

Även fast jag fick en traumatisk start på dagen så verkar jag ha överlevt. Och när jag väl kom hem igen efter en låång skoldag så tog jag och hunden i huset, oss en rejäl skogs promenix. Efter det så bärde det av på gräsklipparen (som jag lyckats paja x-antal gånger). Och där puttrade jag omkring i nån timme innan jag stack in och mumsade i mig pannkakor som nu ligger och jäser i min mätta mage.    


Detta är dagens klädsel:
Jacka - Zara
Jeans - G-star
T-shirt - Gina



Nedan:
T-shirt - Zara



4 kommentarer:

  1. hjälp mig och välja vilken färg jag ska köpa på väskan jag vill ha:D Brun eller svart?
    http://liborius.devote.se/blogs/11906825/beslutsaangest-.htm#WriteComment

    SvaraRadera
  2. oj,vilken hemsk morgon! :O hoppas att den här var lite trevligare! :D

    SvaraRadera
  3. KIKA IN PÅ MIN BLOGG, EN JÄVLIGT SNYGG BLONDIN SOM NJUTER AV LIVET ;) KOLLA MINA HETA BILDER OCH LÄS MINA DJUPA TANKAR OCH FUNDERINGAR SAMT MYCKET MER!! JAG ÄR EN TJEJ MED SKINN PÅ NÄSAN MEN MED BÅDA FÖTTERNA PÅ JORDEN! JAG LOVAR ER, NI KOMMER INTE BLI BESVIKNA ;)

    SvaraRadera