Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

söndag 18 september 2011

Avancerar mig vidare
S
lut i benen efter en låång och kämpig match! Som vi oturligt nog förlorade... 2-0. Attans rabarber är det ända jag säger! Men nu ska jag defenetift inte tänka på det, för om 25 timmar sitter jag påväg i en bil mot ett underbart flyg som ska leda mig till inget mindre än BARCELONA! Chalala vad jag längtar :).

Har det lite stressigt i matteboken bara. Det är allt lite svåra tal om jag får säga det själv, men jag får väl ta ett tal om dagen så går det fin fint ;)! Har även börjat kolla i gymnasiekatalogen för att se viket gymnasium man ska ta och välja, och har kommit fram till att det fanns ypperligt många förslag, man blir en aning snurrig. Men jag tror att jag ska ta linjen Samhälle-nånting iaf. Den linjen verkade inte allt för svår och den inehöll väldigt många roliga ämnen. Men det fanns ju väldigt många skolor som hade den linjen oturligt nog, så då måste jag välja skola oxå!!!. Shiet Pomfriet vad jag får ont i huvet av att bara tänka på det.

Så det blir ju utmärkt med en liten mini semester nu med la bästís Johanna! Så nu blir det ett litet avbrott här på bloggen medans jag avancerar mig till España i 6 dagar :D.
See ya later alligator!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar