Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

fredag 16 september 2011

Skolfoto tajm!
Sådär. Då var skolfotot över, phu! Jag blir alltid så himla nervös när det blir dags för skolfotot. Jag kollar in mig själv tusen gånger i spegeln och tycker alltid att jag ser lika misslyckad ut varje gång exakt innan fotot ska knäppas. Men sen, två sekunder efter att bilden är tagen ser jag underbart snygg ut igen. Det är så himla typiskt! Tur att man inte är modell alltså, för då skulle jag fått problem. 

Ni får ursäkta mig för att jag inte har uppdaterat här på TVÅ DAGAR!?! Jag vet, det är otroligt. Men nu är det ju nämligen så att jag och min bästa vän i hela världen vid namn Johanna ska åka till Barcelona nästa vecka! Tjoho, vem tror ni längtar som en tok? Det ska bli super mysigt att åka iväg från allt och bara chilla läget i en vecka. Men efter som att jag ska bort nu då, så fick vi ju självfallet miljoners tusen läxor att göra innan vi far iväg till värmen. Men nu har jag läxorna gjorda och solen borta i Barca väntar på att jag ska komma! Så nu ska jag bara vänta tills på måndag. Då är det Adios kylan och Hola värmen!!

Ciao Ciao  
Detta ser väl inte så tokigt ut?


1 kommentar:

  1. Jaa, behöver väl inte säga att jag är avundsjuk! Faan, ha det så kul!! :D Kommer sakna er! Kramis, hälsa värmen från mej och ta det lugnt med dom spanska boysen ;D xoxo

    SvaraRadera