Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

tisdag 13 september 2011

Nope Nope
Plugga natten lång! Verkligen inte roligt och jag skojar inte när jag säger att jag har tusen miljoner läxor!!!! Jag tror jag dör. Engelskan är nog värst, jag är engelska passar verkligen inte ihop. Nope Nope. Men jag och skönhets tidningar passar utmärkt ihop! Så därför värvar jag det trista med det skojigt! Ur smart om jag få säga det själv :). Just nu läser jag Life Style WELLNESS, en mysig liten tidning som råkade hamna i min väska på något mystiskt vis när jag var på modemässan. Kan någon förklara detta under? Det är lite roliga artiklar i den och man blir verkligen fast när man börjat läsa något! Inte illa :). 

Nu ska jag kila ner en trappa och fixa naglarna med musiken Fields of Golds noter susande genom huset. Toppen mys i detta höst regn!

Mys på er !!
Tidningen & nagellacket :). Båda är tipp topp !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar