Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

måndag 12 september 2011

En aning trött bara...
Hemma efter en trevlans dag i "la skol". Jag var bara en aning trött... Först hajk och sen var det tjej kväll här. Det blev ju ändå hyfsat med sovtimmar den här helgen. Nåja, jag får ta och lägga mig tidigt idag ist! Fast jag blev grattad i skolan idag även fast jag inte fyllde år, haha knas! Men det piggar ju alltid upp en smula, så bara att tacka och ta emot :D.

Har även hunnit med en springtur med Loke idag (hunden i huset) och kan säga att det var jobbigt! Jag tror inte att springnig är min starka sida, men det är så underbart härligt efter att man inte kan låta bli att ta sig en liten runda då och då :). Bara att knyta skorna och dra iväg typ. Fast var lite stum i benen efter gårdagens fotbolls-match. 
Nej ni. Snart kommer farmor och farfar så nu måste jag ta och fräscha upp mig en aning. 

Tjingeling på er så länge!



Jag förstår att ni självklart vill veta vilket shampoo & balsam jag använder, och det är dessa. TIGI Dumb Blond från Bed Head. Fungerar alldeles utmärkt! Håret blir silkes mjukt och doftar fantastiskt. Kommer dock inte ihåg hur mycket jag (eller mamsen) fick beta för dessa två flaskor. Men kan gissa runt 400kr. Dyrt men bäst! Nu är det den lila & gula flaskan jag snackar om. Den andra färg glada la jag in för flaskan ser så otroligt snygg ut! Måste nog ta och inhandla mig den oxå ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar