Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

lördag 10 september 2011

Det ekar över hela Staden 
Har tagit mig en tripp in till the City och inhandlad en present till Vendela och kollat synen. Och vet ni vad? Jag ser som en hök. Helt underbart :D. Så nu kan jag köra moppen utan problem! Och när jag kom hem så var det flug invasion i huset. Jag blir GALEN. Det var det uschigaste jag sett i hela mitt liv. Typ tusen flugor, så nu har jag sprungit runt i hela huset och smällt dom. Så nu ekar det tomt här inne! 

Ska snart göra mig i ordning för super kvällen med the super girls :). Vendela, Maja och Johannna! Hela mitt rum är fullt med madrasser och uterummet är dukat, det här kan ju inte bli annat än toppen ! 

Adios Amigos !
Dagens :


Skjorta: JC
Linne & Bralor : Vila
Halsband: Six


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar