Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

fredag 9 september 2011

Borta bra, men hemma Bäst !!
Äntligen hemma efter en lång Hajk! Det var faktiskt fantastiskt roligt trots att det ösregnade nästan hela dagen. Eller oj, nu far jag med osanningen igen, det regnade NÄSTAN helan dagen. På kvällen sprack det upp och blev riktigt suveränt väder. Då blev det nästan som sommarvärme, sprang omkring med mjukisbrallor och T-Shirt. Då tog jag och Johanna oss en kanot och paddlade omkring i Mälaren i solnedgången, himmelen var aldeles rosa röd. Inte illa :)!

Men shiet pomfriet vad jag är trött nu. Det blev ju inte så värst många timmars sömn för någon i det tältet jag sov i... Hehe. Och bara för att jag är dödstrött så är det super fint väder ute nu! Det skulle ju varit värsta bästa tillfället att gasa omkring med lill moppen nu ju. Äsch, jag får sova fort :D. Men jag har ett litet problem med moppen, efter som att det är rätt så ny är den inte ordentligt inkörd än, så det måste jag göra. Och det verkade minst sagt lite klurigt! Så nu måste jag läsa på manualboken... Aldrig får man lite "free time", jag blir så FÖRBANNAD! Bäst jag tar mig en tupplur! 
Cha Cha

Det coola gänget

 Elden & det über tuffa tältet:
 Jag & Moppen poserar
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar