Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

onsdag 7 september 2011


Kör så att det ryker


Har precis tagit mig en tripp till inget mindre än huvudstaden själv! Och där inhandlade jag mig den vackraste moppen jag sett i mitt liv. En vit Retro moppe, exakt den som jag la in en bild på här om dan ;). Über tjusig!! Så nu står den i vårt garage och väntar på att jag ska trycka på gasen och köra iväg. Har tjuvtestat lite nu innan, men det var ju helt kolsvart ute när jag kom hem, så det blev mest fram och tillbaks till grannen några hundra gånger. Så nu ska jag bara ta det där moppe kortet, sen är allt klappat och klart!


Imorgon bär det då av på hajk då. Mys pys kan man säga ;). Så det blir noll med inlägg tomorow :(... Ska även slå en pling till en Journalist som mamsen känner och fråga om jag får praktisera där, ska bli spännande. Men jag hatar att ringa till såna jag inte känner. För antingen får jag tunghäfta eller så pratar jag på som en tok och så tror alla att ja har en skruv lös eller nått. Får hoppas att jag har teckning där ute i storskogen bara, annars har jag ett litet mini problem. Får se hur det går. 

Ska lägga upp lite tjusiga bilder sen när jag kommer hem (både på moppen & Hajken), men nu har jag inte tid. För nu är det sov tajm :D.

Natti Natti!!

1 kommentar: