Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

onsdag 7 september 2011

Moppe Moppe
Packa pappas kappsäck! Idag har jag packat noge nog! Vi ska nämligen på inget mindre än en liten mysig hajk mitt ute i skogen bland alla myror och kryp med klassen imorgon tills på fredag. Låter det inte förträffligt trevligt? Jag vet inte jag, om det är sånt här regn väder kanske det blir lite blött. Nåja, det ska bli lite kul iaf. man får ju lixom äta godis :D.

Men inget kan förstöra den här dagen, idag ska jag nämligen åka och kolla på moppen jag kanske ska köpa :). Wii vad jag längtar. Den är så vacker så det är inget att tveka om, men det kanske är bäst att kika på den innan iaf, så den inte är ihop tejpad med silvertejp eller nått sånt fjantigt. Ska kila iväg och göra mig i ordning för mitt magiska moppe köp!

Höres snart :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar