Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

måndag 26 september 2011

The City
Sol!!! Kära jösses vad jag längtat efter den. Och nu är den tillbaks, jag är så otroligt glad! Den följde nog med mig hem från Barcelona. Har just skrivit klart en lite små jobbig svenska läxa, så nu ligger den i väskan och väntar på att få lämnas in. Nöjd! Ska snart ut  i solen och plantera lite flowers :). Så vi får det höst fint utanför dörren. 

Och idag ska min kompis Vendela skriva moppe prov, så nu håller alla tummarna för henne! Fast jag vet redan att hon kommer att klara det då, men ändå lixom. Och på tal om motorpeder; imorgon ska jag gå min första moppe kurs! Är så nervös så jag fiser... Okej, inte så jätte nervös då. Men efter som att jag missade den första gången så ska jag sitta själv med  "läraren" i tre TIMMAR !? typ. Jobbigt läge här alltså, så jag hoppas att han babblar på och att det kanske är någon mer som missade första gången som är där så jag slipper vara själv.

Imorgon bär det av till the city med klassen, vi ska på något trevligt konstmuseum, NOT! Sist vi var där hände det något SUPER PIIIINSAMT. Det var alldeles tyst och bara guiden pratat om fin fina tavlor. Och precis då så lyckas jag lägga en liten fjärt! Och alla hörde och börja as skratta. Alltså jag menar hur stor är chansen att man fiser på ett sånt tillfälle...!? Hoppas att det inte händer igen bara, då får jag det hett om öronen!

Fis på er typ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar