Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

söndag 25 september 2011

La telefonía
Idag har det varit en händelserik dag kan jag minst sagt säga! Det började med att jag kom alldeles för sent upp ur min mjuka sköna säng, sen så ringde la telefonía och så visade det sig att det var min über mysiga granne Malin som ringde och undrade om vi skulle pigga upp den annars lite trista söndagen tsm. Och självklart ville jag det! Så då bar det av till Malin men hunden i högsta hugg för en trevlig liten höstpromenix. 

Sen var det fotbollsmatch. Därby mot Rasbo! Shiet vad roligt, och vann gjorde vi oxå :D. Så det slutade med att jag fick spruta Pommac typ över alla i laget! Lite fail efter som att jag varken fick upp korken eller att det skummade sen när jag äntligen efter några svordomar fick upp den! Nåja, sen blev det hallontårta där marsipanen (stavning här då) var ett kort på laget, ur gulligt!!! Det var sista matchen för serien förstår ni och det måste ju firas ordentligt ;).

Sen är jag as förbannad på kameran! Sladden till den har på något mystiskt vis försvunnit och dragit iväg. Och jag som lovade fin fina bilder. Jag ska vända upp och ner på huset imorgon och se om jag hittar den. Nu är det bums i säng för imorgon är det skola. Får se hur mycket jag har missat nu bara...  

Natti Natti
Ist får ni lite tjusia bilder från 2010, när vi paddla runt Gräsö & när vi var i Sardinied.
Enjoy!






1 kommentar:

  1. Vilka fina sommarbilder :)

    /MsSophie
    http://www.improveme.se/mssophie

    SvaraRadera