Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

fredag 2 september 2011


Kräft Dags !!
Gissa vad som händer i kväll ?? Jo det blir PARTY IN MY HOUSE!! Kräftskivan är på gång :D. Ska bli super mumsigt, längtar som en dåre. Jag äter nämligen bara kräftor en gång om året och det är på kräftskivan, men då äter jag så många så jag har ett lager i magen för hela året. Kära nån så gött. Så nu har man dekorerat hela ute-rummet med små färgglada lyktor och kräftlampor eller vad man nu kallat det. Det ser ytterst tjusigt ut iaf !

Nog om kräftskivan nu, nu ska vi återgå till vardagen. Jag var nämligen i skolan idag, vi hade kort dag, slutade 10 över ett. Vilket var alldeles förträffligt bra. Hela dagen var toppen bra om man råkar glömma bort att vi fick reda på att vi skulle skriva små fina söta berättelser på engelskan. Och jag bara "Shiet Pomfriet hur ska detta sluta?". Är nämligen inte ett geni när det kommer till engelskan... Fast man fick välja 15 egna glosor på engelska tills nästa vecka. Tog dom enklaste såklart ;). Det var ju rätt så genialiskt gjort av mig :D.


Ciao Ciao     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar