Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

söndag 4 september 2011

Snurrig i Bollen 
Utvilad efter en kanon toppen dag på Grönan igår med kompisen Vendela !! Kan inte säga mer än att det vart toppen! Och jag åkte fritt fall, YES. Jag har aldrig åkt (eller ens tittat på) den galna karusellen. Men nu har jag gjort det. Så ni kan kalla mig tuffingen från och med nu :D. Det blev rätt så sent, det var därför det blev 0 med inlägg igår. Hoppas att ni överlevde iaf. 

Men nu var det ju så att vi inte bara åkte Fritt Fall. Vi testade även på Blå Tåget (spöktåget) och får erkänna att det blev det läskigaste åket på länge. Har nog inte skrikit så mycket i mitt liv !! Man åkte ju fyra i en sån där vagn. Och dom som satt bakom oss måste trott att vi var knasbollarna nummer ett så som vi vråla. Hade ont i halsen efter... 


Skulle även testa om vi hade någon lycka på Chokladhjulen, men det gick inte så värst bra. Inte ens en mini-wini chokladkaka kammade vi hem. Men det var ingenting att gråta floder över. Vi gick och köpte oss glass hos Ben & Jerrys istället innan vi forde hem. Kan det bli en bättre avslutning på en toppen dag?

Ciao Ciao    
Den läskigaste karusellen på länge



Super trött efter en lååång dag....
Tack för en toppen dag !!!

4 kommentarer:

  1. Hejhej, veckans bloggvinnare är utsedd! Kolla gärna om en av dom blev du, om inte så får du ha de toppen ändå;*

    SvaraRadera
  2. Vilken dag Lovisa! Du är väl lite hes nu ;)

    SvaraRadera