Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

måndag 5 september 2011


  
Slut i  både armar & ben !!
Hemkommen efter en lång dag på Studenternas :). Vi hade en "fridrotts dag" i skolan, så har varit där hela dagen och är helt slut i både ben och armar. Det var självklart bättre än att tillbringa dagen i skolan, men jag blir så himla trött av att åka buss (och självklart åker vi buss både dit och hem) så nu känner jag bara för att ta mig en tupplur. Men det går inte för sig, ska på träning snart, eller okej, om två timmar. Och så måste jag få ner något i min kurrande mage FORT !!! 

Jag fyller hela 15 år om 19 dagar, och jag har kommit på att det vore ju förträffligt bra att ha en moppe!! (även fast jag skulle klara mig med en cykel) Typiskt nog håller inte mamsen och papsen med mig om den punkten... Dom tycker visst att det var en liten dyr önskning och att jag genast ska glömma den. 

Nej då, vi har pratat om det och först verkade det som att jag skulle få den (och betala lite själv) men sen kom vi ju på att moppe-kursen kostade 1000000 kr och att vi skulle bli tvungna att sälja husen och flytta ner i ett dike och bo under en plåtbit om vi skulle införskaffa oss en moped. Och det lät ju inte så mysigt, så får se hur det blir med den där punkten. Men hoppas hoppas !!

Ciao Ciao 
En sån här moppe skulle inte sitta helt fel :D
EU-moped TMS Retro VIT inkl. hjälm å lås


2 kommentarer:

  1. Jaa hoppas! Och fyfan vad jag tycker såna moppar är snygga! Och den skulle passa dej så bra!!!! Tjata tjata tjata på dina päron nu Lovisa!!!

    SvaraRadera
  2. Sv: Tack så mycket! Jadu, tror det var Din sko, har haft dem ett tag så är inte hundra, hehe. Men du kan nog hitta liknande på Din sko skulle jag tro :)
    (Ursäkta för sent svar, har haft fullt upp med nollningen den närmsta veckan)

    Planer för veckan då? :)

    SvaraRadera