Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

onsdag 21 december 2011

BRÅTTOM

Är ny-duschad och håret är inlindat i en handduk. Och jag har BRÅTTOM!!! Johanna kommer och hämtar mig om 20 minuter, ops! Bäst jag skyndar mig lite ;). Ska snart iväg till Vendela och tjocka mig, har stoppat ner två popcorn påsar i väskan lite i smyg sådär så inte mamma ska se, hehe... Hon och Pontus märker väl det ikväll iaf när dom ska ha popcorn och så finns det inga, hihi, busig jag äääär :D. Men, men. Och jag förstår att ni självklart undrar vilket shampoo jag använder och jag säger bara MATRIX, det är dunder bra! Första gången jag använde det var det inte så stor skillnad. Men nu när jag använt det typ varje dusch märker jag definitivt skillnad, det blir mycket mjukare och glänser som bara den. UTAN att kännas flott. Finns bara ett ord för detta PÖÖÖRFECT! Nej, nu måste jag kila! Hörs TIDIGT imorgon. Jag har ju jullov nu ;)!  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar