Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

torsdag 22 december 2011

Knas på hög nivå!

Åt fanders med tidiga inlägg, jag är nog inte så bra att hålla det jag lovar. Nåja, här kommer ett :D. Nyss hemkommen från min mysiga vän Vendela! Vi hade super skoj, sjöng lips och spelade det üper roliga spelet "bonde spelet" Haha, först tyckte jag att det var så värdelöst som det kan bli, men sen blev det ju stört coolt! Synd att vi inte han spela klart för jag tror nog att jag hade haft en chans på första plats ;). Planer för dagen då? SLAPPA LAGOM MYCKET SÅKLART :D. Det är ju jullov för sjutton! Ska styrketräna snart och sen blir det väl att fortsätta på min absolut bästa novell hittills. Kom på värsta storyn igår, men han inte skriva klart så ska nog fortsätta idag, och som vanligt är det romantik med i den :D. Och spänning... Olala, jag tycker att det är super skoj att skriva noveller, då får man lixom bestämma själv vad den ska handla om och så lyckas jag leva mig in i storyn så mycker att den blir som verklig för mig, knas på högnivå det. Men roligt!


Här får ni lite videosar från igår. Enjoy!

1 kommentar: