Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

söndag 25 december 2011

Den förbannade jul-feelingen kom aldrig

Shiiet. Tänk att det var jul IGÅR?! Jag längtade super mycket och sen var det över på EN dag... Bad.. Alltså den där förbannade jul feelingen kom alldrig på plats! Jag blir helt förskräckt, jag försökte verkligen känna efter enda ut i tårna men kände INGENTING! Men sak samma om jul feelingen är här eller inte, jag hade en toppen jul med massor av fina klappar, god mat och absolut bästa sällskapet!! Nu ska jag softa vidare! 

PUSSAR & KRAMAR
Här får ni se några av mina fiina klappar! Känner mig så bortskämd om jag visat allt så det blir lite i taget ;). Och kläderna tänkte jag visa sen när jag har på mig dom, blir så trist att bara dumpa dom på golvet och knäppa kort!


Läppstift, ring och nagellack från snälla Mamsen!

  En sprojlans iPhone!!!!!!
 Ett rör med hudkrämer från The Body Shop, perfekt att ta med sig en av dom till träningen!
 Snygga pjamas shorts! Nu blir det PJAMAS PARTY ALLA MINA VÄNNER :D

 Bok, Lancome kitt (Marcara, Kajal och något ansiktsvatten typ) & ett prsentkort hos min favvo frissa laddat med 1400kr. Så nu: "FARVÄL ÄCKLIGA UTVÄXT!"
Super skoj spel från bästa Mormor & Morfar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar