Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

fredag 23 december 2011

Skjorta, kavaj & röda byxor!

Precis hemkommen efter att ha trängts med alla andra stressade människor på stan! Det var totalt kaos överallt! Haha, men eftersom att vi var där så tidigt (klockan 10 på morgonen) så han jag fixa det mesta innan alla andra kom, skönt att vara ute i tid. Hittade även denna snygga kavaj på Vero Moda. Letade efter en helsvart enkel kofta, men så såg jag den här och blev FAST! Hmm.. Jag vet dock inte hur bra den matchar med klänningen jag ska ha på mig imorgon, men sak samma. Den är ju SNYGG :D!


Kavaj liknande sak från Vero Moda 599kr
Antingen kan man ha armarna uppvikta eller nedvikta. Man ser det inte så bra på bilden men det är silvertrådar invävt i tyget, så man riktigt glittrar!

Bild på tyget



3 kommentarer:

  1. Du lär nog vara snyggast på julafton om du har den och din blåa klänning! :D

    SvaraRadera
  2. Du var klart snyggast och så sprudlande min bästa Lovisa<3

    SvaraRadera