Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

fredag 23 december 2011

Just so u know..

Har precis smaskat i mig en stor frulle! Jag är inte en sån person som inte kan äta på morgonen, utan jag bara proppar i mig massa. Ska iaf snart in till stan och fixa det sista innan jul. Tänkte köpa en svart tunn kofta att ha över min blåa klänning på jul. Jag vet att det alltid bli super varmt inne på julafton, men det är ju alltid bra att ha en svart kofta annars oxå! Och klänningen jag ska ha i år har bara en arm och är rätt så tunn. Så hoppas att det finns kvar någon på Vero Moda, har nämligen ett presentkort där :D. Sen resten av pengarna tänkte jag försöka hålla hårt i idag. Jag har bestämt mig för att INTE köpa några mer klappar, men det kommer säkert slinka ner en eller två i väskan iaf och vips så var pengarna slut! Så slutar det alltid :(. Hoppas att det inte är värsta julrusen ute på gågatan idag bara, jag orkar inte med att armbåga mig fram mellan alla. Men säkert har jag min gamla vanliga otur med mig..

PUSSAR & KRAMAR
Den här klänningen ska jag ha imorgon :D. Läääääääääääääängtar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar