Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

fredag 30 december 2011

Det är typ inte klokt!

Efter en helt värdelös vecka får jag en sån häääär rolig fredag :D!!! Det är typ inte klokt, haha. Tänk att det kan bli så! Först spelade jag, Vendela & Johanna "You are in the movie" ett super skoj Xbox 360 spel :D. Sen försökte vi leka kockar och lagade lite mat innan vi gick ut med vovsingen på en rejäl promenix. (Nu är vi alla tre BIFFAR :D) Sen så proppade vi oss mumsigt fika innan vi landade i min säng och spelade "Den perfekta tjejmiddagen" eller nått, det är iaf ett spel jag fick i julklapp. Fast kanske inte riktigt ett spel utan snarare massa frågor, hahah, piiinsamma frågor ;). 


Sen kom mamma och pappa hem efter att ha varit i Gränby och gissa vad dom hade med sig hem till mig?! Jo detta! Ni är helt klart bäst, tack :D!! 


Vantar & Tubhalsduk från Vero Moda. 
Ordinarie pris - över 400 hundra någonting
Men med lite rabatt så blev det bara 150 typ :D :D!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar