Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

torsdag 29 december 2011

Shiiet pommes

Sitter vid mamsen och papsen gamla suuuper snabba dator. Haha, eller inte, den är ju fallfärdig märkte jag nu. Men alla andra finfina datorer var ju upptagna :(. Nåja, vet ni? Jag fick ett sms nyss på min ap snygga vita iPhone, wiiee! Det är så kul att få sms på den tycker jag, haha, nörd jag är, hoppas att det går över snart för nördar är inte så tuffa... Men det var ju inte det som var så roligt utan att smset kom från JOHANNA :D!!!! Så vi bestämde att hon & Vendela skulle komma över hit imorgon och så ska vi spela det ap skojiga Xbox 360 spelet "You are in the movie" YES lixom, jag får något att göra imorgon. Shiiet pommes vad jag lääääängtar! Så imorgon kanske det blir något inlägg på morgonen elr kvällen för nu tänker jag faktiskt vara super duper social med mina polare! Det var ju år och dar sen jag träffade dom. 

PUSSAR & KRAMAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar