Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

lördag 14 januari 2012

hemma hemma hemma hemma hemma hemma

Nu är jag hemma efter att ha tillbringat natten hos Johanna och Vendela var självklart med :D. Hahaha, och nu har jag fått reda på att jag SNARKAR?! Alltså kan ni förstå hur fruktansvärt det är. Absolut inget att skratta åt! Oh nej, nu kommer jag aldrig mer kunna sova över hos någon, hur ska jag klara detta!? Alltså killar kan snarka men INTE tjejer -.- Shiietans, jag får hoppas att det bara var en "engångs grej" det där. Stackars Vendela som sov bredvid mig, hoho, jag snarkade lixom i hennes öra... Hon sov ju mycket i natt osv. Hoho, sen på morgonen ( kl.8!!! ) gick jag upp för att göra mig i ordning för fotbollsträningen :D. Vi tränade typ i 2 timmar löpning+fotboll så nu är jag slut. Det var längesen jag sprang kände jag, och det märktes. Bäst att ta tag i det nån gång sen... kanske... Men springa är ju så jobbigt och TRÅKIGT, man kommer ingenstans! Men det är skönt efter :D. Så nu ska jag förflytta mig till soffan och spela The Sims 3 på Xbox360 och kanske se efter om det gömmer sig någon snarr i skåpen ;). Och bara NJUTA! För nu är jag så vältränad som man kan bli ;)


PUSSAR & KRAMAR
Det här var en liten gammal bild på sovande mig hos Rosa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar