Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

fredag 13 januari 2012

Ska dit och röja ikväll!

Nu har jag mycket jag ska göra! Packa väskan till Johanna, ska dit och röja ikväll! Laga mitt trasiga benskydd som jag blev förbannad på igår och kastade på golvet! Men nu måste det lagas, ska ju ha det imorgon. Sen måste jag ta mig en varm dusch :). Gick med Loke nyss och gissa om det var kallt ute!? Typ 58 minus. Hoho, kanske inte så kallt men det blåste som attan. Så bäst jag sätter igång så jag hinner med allt nu innan jag ska fara iväg. Här får ni en stilig bild på hårmedlet jag använde för att få den där volymen :D. Fick det i julklapp, så har dock ingen aning om hur mycket det kostade men vet att det är köpt hos min frisör om det är till någon hjälp, hoho.  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar