Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

fredag 13 januari 2012

Längtar så att min mage knorrar!

Oj jisses! Vet ni vad jag fick reda på imorse?! Jag ska få åka till något varmt ställe på sportlovet :D! Haha, jag vet inte om det var Gran Canaria? Heter det så ens..? Jag tror det var dit iaf! Och det är CHARTER :D. Alltså OMG, när jag är ute och reser med min familj får jag aldrig åka på charterresor utan det blir alltid bo i en skrutt hydda fullt med insekter och sen hyra någon trasig moppe och se varenda liten vrå av landet man är i, okej det är inte så fruktansvärt, jag tror faktiskt att jag gillar det mer än charterresor. För då får man göra som man vill och så känner man sig som en liten vilding när man inte har någon aning om vart man ska nästa dag. Och man får se så många fina ställen som inte är proppfulla med turister! MEN det är ju kul med omväxling :D! Ooh, jag längtar så min mage knorrar :). 

PUSSAR & KRAMAR
Nu ska jag gå med hunden, men det här var iaf jag och mamma när vi var i Vietnam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar