Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

fredag 20 januari 2012

Jag säger bara oops!

Som ni vet har det varit lite "tekniska problem" här hemma. (nu lät jag proffsig när jag sa dat va??) Men nu är allt fixat, så bara att blogga på igen då! Har även laddat ner någon app i min mobil så nu kan jag lägga ut bilder från mobilen till bloggen! Visst är det bra :). Då behöver man ju nästan ingen data, bara att skrota den om det inte varit för att den är så otroligt cool ;). Btw, nyss åkte jag snowboard, ja ni hörde rätt! Jag och brorsan åkte omkring och lirade på tomten, med lite fantasi går allt! Hahaha, så nu kan jag göra ett snyggt 180' graders hopp utan problem! Imorgon ska det först bli fotboll, sen ska jag fara till gymmet dirr efter, kämpigt! Men jag tror att lite träning är precis vad som behövs just nu. Åt minst 5 tallrikar mat i skolan idag, det var ju inget mindre än POTATISGRATÄNG!!!! Och sen skulle vi ju ta pass-foto och då fick man gratis varm choklad och tror ni inte jag fick i mig tre koppar sånt oxå?! Sen såg jag lite chokladkakor och lite glass i frysen nyss, jag säger bara oops..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar