Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

lördag 21 januari 2012

You don't make me stay forever...

Hemma igen efter ett tufft fobollspass och 45minuters simmande i simbassängen! Nu känner jag mig så vältränad som det bara går, och så har jag bara tränat en dag, thihihi. Efter att vi tränat driftade vi vidare till Gränby och där köpte jag mig en deoderat och ett skrivblock!! Spännande köp va..? Hoho, nej. Men jag tänkte köpa en blomma oxå, efter som att jag lyckats döda min förra, alltså den var så torr så jag tyckte synd om den och då öste jag i hela vattenkannan och det resulterade i att den drunknade. Så nu ligger den i soptunnan, men efter som att blommorna på gränby var svindyra, (99kr st, kan ni fatta alltså?!) så snodde jag mammas och pappas. Hoppas att dom inte märker nått! Nu ska jag äta det bästa som finns, SNABBNUDLAR MED KYCKLINGSMAK <3 ! 

1 kommentar:

  1. Då vet jag vad du behöver ...en blomma:) ha en fortsatt kul helg kramisar från mormor<3

    SvaraRadera