Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

måndag 30 januari 2012

Javisst du kan skratta och låtsas som ingenting, men jag vet allt om dig för du har varit min.

Idag sa min mysiga kompis Vendela en smart sak: Man ska använda sina pengar, inte bara gå och spara. Visst var det smart sagt? Håller fullständigt med ;). SÅ nu ska jag köpa klänningen :D!! Vad ska jag annars göra av pengarna, spara tills jag tappat bort dem? Nej tack! Tänkte dock vänta tills vi ska till Spanien (om tre veckor!!) Hoppas att den är lite billigare där. Det spelar ju lixom ingen roll om jag köper den då, kan ju iaf inte använda den nu så :). Skönt att ha fått något bestämt! Idag var det en skojsig dag i skolan för er som undrade det, fick möjligt vis inte så mycket gjort Men äsch! Vad gör det ;)?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar