Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

måndag 30 januari 2012

Och jag minns den första gången dina ögon svarade JA!

OMG! Vilken dag är det imorgon, jo TISDAG (hehe, tisdagar brukar ju komma efter måndagar!) Dock är denna tisdag inte som alla andra, vår klass ska fara till Kungsberget :D. Fy skutton vad roligt, jag brukar ju åka bräda annars, men det är ju aningen roligare att åka med kompisarna än familjen. Bäst jag hoppar ner i sängen snart, bussen går nämligen från skolan 7 på morgonen! Det betyder typ att jag måste gå upp klockan 6!!! Men nåja, vad gör man inte för att ha skoj? Jag hoppas bara jag somnar fort, det är så jobbigt när man ligger och vrider sig i sängen utan att kunna somna. Men tränade ju nyss så kroppen borde ju vara liite slut iaf ;). Natti på er!

Jag när jag ställde in brädan! Visst ser man proffsig ut?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar