Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

onsdag 18 januari 2012

På tok för lite!

Vad har händ idag då? Jo, inte så värst mycket. Gått lite med Loke och sen skrivit, skrivit dagen lång. Funderar på att se om det finns någon skriv-kurs eller något liknande inne i stan, skulle vara så roligt att utveckla sig lite, eller iaf få inspiration, efter som att vi inte gör så mycket på svenskan. Om jag ska vara ärlig tror jag inte att vi gör någonting alls på svenska -.- hoho, fast det är lite skönt. Slappar lektion lixom :D. Nej, nu ska jag ta en snabb dusch. sedan bums i säng.. Har hittat på någon dålig vana att gå och lägga mig runt 12-1 även fast jag måste kila upp 7 varje morgon. Då har jag räknar ut att jag får omkring 6-7 skönhetssömns timmar. På tok för lite!

Here I'm once again
Dagens! Instoppad skjorta från JC & byxa från Vero Moda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar