Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

onsdag 18 januari 2012

Proppmätt

Har ni någonsin varit så mätta att det känts som att ni skulle spricka? Så mätt är jag nu... Det skulle sitta bra med en löparrunda nu känner jag, men mina ben säger emot, har världens träningsvärk i dem! Fast det är skönt med träningsvärk tycker jag, då känner man att man gjort något :D! Men nu ska ni få höra förklaringen till varför jag är så mätt, det fanns inget SMÖR imorse när jag skulle äta min frukost. Gissa om jag blev upprörd?! Så jag kunde inte äta min macka och yoghurten var slut :(! Så jag fick mixtra ihop en sur hallonshake och trycka i mig den ist. Men snacka om att jag var hungrig sen vid lunchen i skolan, jag åt massor! (en hallonshake klarar man sig ju inte länge på, eller jaa, iaf inte jag). Och då när jag satt där vid lunchen och proppat i mig massor och bara jäste på stolen kom jag på att vi hade HK sen efter.. Oh nej! Så nu är jag allt annat än hungrig. Min mage mår verkligen inte bra just nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar