Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

tisdag 17 januari 2012

Ut och fara sa Klara

Har varit i skolan som de flesta andra idag och dagen rullade på fint. Lite trögt i slutet men sånt är livet ;). Nu ska jag äta lite mellis (om vi har något hemma -.-) sen ska jag bege upp på mitt rum för att fortsätta på min üper braiga saga för att sedan fara iväg till fotbollsträningen i Gimo. Ska bli trevligt att röra lite på mina timmerstockar till ben! Vi ska springa innan och sen blir det innomhusträning på hög nivå! Här snackar vi om typ värsta elitnivån ;).


PUSSAR & KRAMAR
Här är dagens: Randig tröja från Vero Moda & Jeans från Desigual!
Den sista bilden la jag till bara för att jag inte har en aning om hur jag lyckades få till den poasen... Hoho, inte riktigt jag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar