Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

söndag 12 februari 2012

Varmare breddgrader

Halloj! Äntligen så kan jag skriva från datan igen :D, lycklig tjej!  Visst är det lätt och så att skriva från mobilen, men min blogger app strejkar så jag kan inte fixa några tjusiga bilder.

Annars då? Några friends undrade nyss om jag ville hänga på dem och åka skrillor idag i det fina vädret, men självklart så ligger jag döende här hemma och snorar. Jag som trodde att jag hade blivit frisk, men icke! Kommer att vara förskyld i resten av mitt liv känns det som... :'( Fast om fyra dagar far jag ju vidare till varmare breddgrader, och det bli alltid så tycker jag, att när man är utomlands (där det är varmt då då) så blir man oftast frisk direkt och händerna blir lena och mjuka som bebis skinn :D! Låter det inte inte underbart? Hihi, längtar som en toka :).

Bild från Mallorca förra året, nu bär det av till grannön ist! :)
Och sån här lunch kommer jag äta vaaarje dag :D!! Inte någon äcklig makaronepudding här inte. 


1 kommentar:

  1. Stämmer här nere i värmen blir händerna mjuka! Idag fick mina fötter en härlig spa av fiskarna så nu är mina tossingar mjuka som bebis kinder. Ser du nån fiskspa så testa! Lovar att du kommer att skratta gott ! Och du krya på dig ! Kram mormor

    SvaraRadera