Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

måndag 13 februari 2012

Jag trodde att det var vi, inte ni

Ojoj, igår valde jag gymnaseskola... Klump i magen, blev det verkligen rätt lixom? Haha, hoppas! Valde tre stycken:

- Lundellska
- Celcius
- Rosendals

Tog samhälle- (inr. journalistik media) på alla tre. Hoppas att jag kommer in på någon av dem iaf... Haha, och så fick man se sitt merit poäng eller vad det nu heter, och jag hade 295 av typ 320. Alltså shiiet, bra jue! Det trodde jag inte dirr. Bev faktiskt lite lycklig i magen när jag såg det :D.  Imorgon har vi spanska prov, YES som jag övat... Nej, kan ju ingenting :'(. Bara att rå plugga nu då! Och här sitter jag vid datan och lojjar. Skärpning Lovisa! Kan ju inte plugga hela kvällen heller, för sen ska jag iväg på träning, så bäst man sätter igång och försöker få in allt i skallen på 2 timmar, wish me good luck!


Hann ju inte ta några bra bilder, har som sagt aningen brotom. Men här är dagens :)!
Jeans - Tommy Hilfiger
Tröja - Monki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar