Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

tisdag 20 mars 2012

I was scared as hell, maybe because i fell for ya..?

Har precis ätit lite mat :D. Men vet ni något som jag verkligen dissmissar? Jo, nämligen när någon lämna kvar en droppe mjölk i varje förpackning. Detta hände mig! Jag skulle nämligen hälla upp mjölk i mitt glas, så blev bara halva glaset fullt. Lite irriterad gick jag den långa vägen till kylskåpet (ca 2 meter, men jag var ju tvungen att resa mig från min mysiga stol oxå!!!) Då tog jag nästa mjölkpaket som kändes rätt så lätt, men jag tänkte "äsch, ingen är väl så dum att den lämnar ett tomt mjölkpaket i kylskåpet." Men tydligen så finns det så korkade personer i min familj, mjölkpaketet var nämligen tomt! Så jag gick hela vägen tillbaka till kylskåpet igen. Och tror ni inte alla mjökpaket var spårlöst försvunna? JO! Men så såg jag lättat en kanna med lättdryck längst bak i kylskåpet, så jag rotade mödosamt fram den, bara för att inse att det typ fanns en cm dricka kvar!! Jag bli galen. 

En liten små gammal bild sådär, men man säger ju att allt var bättre förr. Kanske gäller det denna oxå..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar