Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

torsdag 22 mars 2012

På tal om hungrig...

Hallå alla fans där ute :D! Jag sysslar ju med så mycket att jag aldrig hinner med att gå in och skriva här, jag hann inte ens gratta min super Malin på hennes födelsedag igår. Skam på torra land!

Igår var jag hos Johanna, så vi red och pluggade. Man kan nästan säga att jag var grym på att rida alltså, satt kvar på hästen och allt. Men det är bra när man rider bakom Johanna och hennes häst, då gör nämigen den hästen jag sitter på samma sak som den framför, så då är det bara le och se glad ut :D! Såå det blev en galopp och allt! Sen idag har jag mest pluggat och sen tog jag mig en springtur, skippade fotbolls träningen för jag hade ingen skjuts så då skulle jag bli tvungen att ta bussen. Och sist jag tog bussen slutade allt i en katastrof -.-' Även fast jag pluggat rumpan av mig bli jag inte klar med något! Vad är detta? Blir lite smått trött, nu ska jag iaf äta lite för nu är jag huungrig!

Påtal om hungrig! Denna ska jag se imorgon med tjejorna :D. Såå spännande! Sen har jag ju glömt att säga att jag såg Hamilton med Lovisa och Mathilda här om dagen, den var oxå awsome! Funderar nästan på att bli en super agent ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar