Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

söndag 27 november 2011

Första Advent

Kul. Kul att vakna upp till ett äckligt regnväder! Alltså det var ju super trevligt väder igår och nu är det ap-väder ute. Hoppas att det blir snö snart, bättre det än regn. Och det skulle vara mysigt nu när det är FÖRSTA ADVENT! Kan ni förstå vad tiden går fort, snart jul... Och snart julgodis, yehaaa! Får väl ta och avslöja min önskelista snart, men det är lite pinsamt för på något vis lyckas mina önskelistor alltid bli svindyra. Men att önska sig är gratis, bra det :).


Idag ska jag iaf fara in till gymmet och bygga muskler! Hehe, kan behövas. Orkar typ göra tre armhävningar på knä, sen avlider jag, inte OK. Fast det får vänta i någon timme, min smarriga frulle bestående av scramble eggs & bacon vilar fortfarande i magen. 
PUSSAR & KRAMAR

Den här adventsljusstaken pryder vårt hus!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar