Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

lördag 26 november 2011

home again

Magen och jag jäser framför tv, som vanligt! Men jag har inte jäst framför tv:en hela dagen. Jag har varit på bio oxå, wiee :D! För er som inte hänger med i svängarna så var jag och 6 tjejer till och såg Breaking Dawn. Och filmen var tipp topp, jag gillar den. Fast jag gillar typ all film, jaa. Allt från drama/romantik till typ min brorsas favoriter om är, eh, krig? om det finns någon sorts film-gener som heter så. Nåja, back to the movie. Den var bra, men har inte kunnat avgöra om den är bäst eller inte, inte än, det får vänta... 


Men jag och Johanna skulle ju ta bussen hem, och så missade vi den PRECIS! Jag blir så förbannad... Men sen kom min super pappa och hämta oss, dunder bra :D !!! Nu ska jag mumsa chokladpudding med min mysiga familj! 


PUSSAR & KRAMA
Dagens!
Skjorta - JC
Byxor - Vila
Halsband - Six



1 kommentar: