Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

måndag 6 februari 2012

Sista bussen går snart hem

Har haft fullt upp i helgen, gjort allt från att ha haft en mysig tjejkväll till att ha åkt skridskor i 6 timmar med lite boys n' girls, därför har det blivit noll med inlägg. Men det kanske visar att jag typ skaffat mig ett liv ;)? Haha, nejdå, man kan blogga OCH ha ett roligt liv samtidigt, såklart, men då måste man ju ha en data med snabb Internet uppkoppling och det har ju inte jag... Tar ju för sjutton ett år innan denna data förstår att den ska göra ett mellanslag mellan orden -.-! Hur står det till med mig annars då? Bara fint, tackar som frågar :). Sitter och övar på att göra två saker samtidigt, plugga och vara inne på fb. Kan informera härskapet om att det inte är det lättaste, men det går framåt :D

Idag nötte jag lite på min Lacoste tröja som jag fyndade i Vietnam för 50-lappen sådär ;). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar