Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

fredag 3 februari 2012

Ingen träffar mig så hårt som du

Såg nyss en riktig tjejfilm, Monte Carlo hette den, super bra :). Haha, vet inte om min bror diggade den lika mycket som jag, men men. Nu hade jag egentligen tänkt mig att ta en liten blund men jag är alldeles för pigg. Det är jobbigt, hela kvällen har blivit fel för att man är så trött men sen när man äntligen får lägga sig ned i sin nybäddade säng kan man inte somna. Irriterande! Haha, denna helg kommer jag inte att få mycket sömn, ska upp 8 imorgon för att dra på träning och sen ska jag ju tillbringa dagen med lite vänner och sen ska jag pysa iväg till Malin och sova där med annat super mysigt folk, har en känsla av att det inte kommer att bli så mycket sömn då..? Hoho, men man lever ju bara en gång! Nu ska jag bara hålla på liite till med datan och sedan drömma mig vidare till snygga prinsar som räddar mig från något högt torn eller nått! Pöss :D

SÅ bra :D!! Dock är jue Selena Gomez med, hmm, även fast jag inte gillar henne så får filmen ett stort +, förstår ni då att den är bra ;)? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar