Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

torsdag 9 februari 2012

Det spökar, jag SVÄR!

Snacka om att det spökar i mitt hus! Jag hade precis städat heela mitt rum. Och verkligen gjort det noggrant, så alla saker låg där de skulle osv. Så när jag gick upp för att hämta min deo till idrotten så ligger det en liten katalog om att bli utbytes student på min byrå. Och jag lovar vid min högra fot (den foten behöver jag verkligen när jag spelar fotboll) att den inte låg där innan. Först trodde jag att mamma lagt den där, så jag skrattade och tänkte att jag kanske skulle få åka på en språkresa trots allt. Men när jag gick ned och frågade henne så sa hon nej, jag trodde att hon skämtade såklart men efter att grundligt förhör så sa hon fortfarande nej. Alltså jag håller på att skita på mig lagom mycket. Fan vad läskigt! Jag ska flytta härifrån fortast möjligt. Det har typ spökat här förut, spelat piano mitt i natten och så har en bebis börjat skrika. Förut var jag stensäker på att spöken inte fanns, men nu börjar jag faktiskt tveka när man varit med om så mycket... Man man ska se det från den ljusa sidan, spökerna kankse vill att jag ska åka på en språkresa eller nått :D!! Yeeey, då måste det ju typ bli så!

Har aldrig i mitt liv sett denna förr...

3 kommentarer:

  1. Språkresa är jättekul lärorikt och ett minne för livet, hälsa syrran det:), jag var i broadstairs England 1988! Kram moster Annica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ehhe okej var det någon som undra ?

      Radera
    2. Bra Annica! Nu kan vi försöka övertala mamsen tillsammans :D

      Radera