Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

tisdag 7 februari 2012

Omega grymt!

Nu när jag är sjuk och inte kan bli en sportmästare kan jag ju satsa på att bli en smartis ist! Upptäckte dock att det verkligen inte var lika roligt... Har suttit med näsan i både NO och matte boken ett bra tag nu och det känns som att orden flyger in i huvudet och ut lika fort. Lite små jobbigt sådär, iaf när det är förhör på allt imorgo... woop woop' Fösökte kasta en blick i spanska boken också men när jag insåg att jag inte förstod ett skvatt gav jag upp ;).

Tänkte på en annan sak när jag tittade igenom lite bilder på bloggen (särskilt den sista), jag skelar! Typ super lite men ändå, eller så är det bara jag som inbillar mig. Men på bilden i inlägget "Under en grön parkbänk" ser det fan ut som det. HJÄLP! Men fatta tufft, att kunna se åt två håll samtidigt, nu kan jag titta på två killar ist för en, omega grymt!! :D

Morgonpigga jag! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar